Щоб анулювати квиток онлайн:
- Увійдіть у розділ «Мій квиток» — «Мої замовлення» — «Авіаквитки» — «Бронювання №» — «Редагувати замовлення» – «Повернення квитка», авторизувавшись на сайті.
- Виберіть пасажира/квиток, який ви бажаєте анулювати, вкажіть причину.
- Додайте необхідні документи, список яких відобразиться після вибору причини повернення.
- Натисніть «Надіслати запит».
Протягом
72 годин ми надішлемо вам на email інформацію про обробку вашого
запиту. Ваш квиток буде анульований тільки після підтвердження
прорахованої суми до повернення через розділ «Мій квиток».
Будь ласка, зверніть увагу, що деякі квитки не підлягають поверненню.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів