Вимушеними вважаються зміни маршруту, що сталися за незалежних
від пасажира обставин: скасування або затримка рейсу, відсутність місць у
літаку, вимушена посадка літака, заміна зазначеного у розкладі типу
літака іншим, хвороба пасажира тощо.
Якщо авіакомпанія не може
виконати перевезення за маршрутом, зазначеному у квитку, вона має
запропонувати пасажиру інший маршрут або відшкодувати йому вартість
квитка, якщо запропоновані умови пасажира не влаштовують.
Якщо
причиною вашої відмови від перельоту виявилася хвороба, відмова у видачі
візи тощо, вам необхідно надати запит на повернення авіакитка — ця
функція доступна у розділі «Мій квиток».
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів