Причини, через які виникає помилка авторизації:
1. Введено неправильний логін (email).Перевірте
правильність написання другої частини логіна (наприклад, …..gmail.ua
замість gmail.com). Перевірте у своїй електронній пошті точне написання
адреси, скопіюйте її і вставте в поле «Логін». Можливо, ви від початку
неправильно вказали доменне ім'я в адресі електронної пошти. Якщо ви не
виявили на своїй пошті жодного листа від нас, можливо, причина
саме в цьому. Зверніться, будь ласка, в службу підтримки сайту і
поясніть ситуацію.
2. Введено неправильний пароль.Відкрийте
лист, який ви отримали при реєстрації на сайті, скопіюйте пароль і
вставте його в поле «Пароль». Якщо ви змінювали свій пароль або не
можете його згадати, скористайтесь функцією відновлення пароля: «Забули
пароль?» і вкажіть ваш email у вікні авторизації. Протягом 15 хвилин на
вказаний email буде надіслано два листи: з посиланням для підтвердження
запиту і з новим паролем.
Якщо 5 разів поспіль пароль введено
неправильно, аккаунт буде заблоковано. Через 120 хвилин система
автоматично його розблокує, і ви зможете знову спробувати залогуватися.
Також можна натиснути на посилання «Забули пароль» — аккаунт буде
розблокований одразу після зміни пароля.
3. Пароль скопійовано з листа з пробілами або зайвими символами.Система сприймає пробіл перед або після пароля як окремий символ, тому пароль варто копіювати без зайвих пробілів.
4. Вибрано неправильні опції клавіатури.Перевірте мову розкладки клавіатури і чи не ввімкнений режим Caps Lock.
5. Купівля була зійснена на іншому сайті.Можливо,
ви робили замовлення на аналогічному сайті, а не на нашому. Саме з
цієї причини ваших даних у нашій системі не існує.
6. Ваша версія браузера застаріла.Якщо
ваш браузер: Internet Explorer 8 і нижче, або Opera 10 і нижче,
спробуйте авторизуватись в іншій, новішій версії браузера або встановіть
оновлення свого програмного забезпечення.
Після успішної авторизації радимо скористатись функцією зміни пароля, що доступна з розділу «Мій квиток». В графі «Налаштування облікового запису» ви зможете змінити пароль на більш зручний для використання у майбутньому.
Якщо
зазначені вище причини не допомогли авторизуватись на сайті, або якщо
ви впевнені, що помилка авторизації виникає через якусь іншу причину, що
не вказана вище — зверніться, будь ласка, в Службу підтримки будь-яким зручним способом.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів