Щоб повернути електронний квиток і квиток з відкладеним друком:
- Авторизуйтесь у розділі «Мій квиток».
- Виберіть опцію «Повернення квитка».
- Для електронного квитка — відмітьте пасажирів, для яких потрібно анулювати квиток.
- Для квитка з відкладеним друком — замовлення буде скасовано повністю.
- Натисніть кнопку «Прорахувати суму до повернення»*.
- Підтвердіть анулювання квитка.
Для
того щоб повернути квиток в залізничній касі, надайте касиру документ,
що засвідчує особу пасажира (паспорт, військовий квиток, посвідчення
водія, студентський квиток, службове посвідчення). Касир повідомить вам
суму до повернення за зданий квиток*.
Якщо ви обміняли
електронний квиток або ваучер на паперовий, повернення квитка
здійснюється самостійно виключно в залізничній касі.
*Сума
до повернення залізничного квитка розраховується з урахуванням штрафних
санкцій «Укрзалізниці» відповідно до Правил повернення «Укрзалізниці».
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів