Якщо ви оплачували бронювання «Напряму в авіакомпанію», але авіакомпанія
відхилила оплату зі статусом помилки «Помилка. Недостатньо коштів на
картці», ви можете повторити спробу оплати. Для цього поповніть картку
або зверніться у службу підтримки банку для зняття лімітів на проведення
операцій.
Щоб повторити спробу оплати:- Увійдіть у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагувати замовлення».
- Натисніть кнопку «Я поповнив картку».
Зверніть увагу!- Натискаючи
«Підтвердити», ви підтверджуєте, що ви поповнили картку/зняли ліміти і
погоджуєтеся повторити спробу списання коштів з вашої картки для оплати
замовлення.
- Авіакомпанії мають право в
односторонньому порядку, до моменту виписки, без повідомлення агентств і
клієнтів, змінювати вартість квитків на свої рейси або анулювати
неоплачене бронювання. При цьому можливості перебронювати квитки за
такою ж вартістю може не бути. Наша компанія не несе відповідальності за
дії авіакомпанії. Якщо квиток неможливо виписати — агент Служби
підтримки проінформує вас про це.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів